Εξειδικευμένα Σεμινάρια στον Τουριστικό Κλάδο

1.Τουριστική αγωγή & Ξενοδοχειακή φιλοξενία

Σε ποιους απευθύνεται:

    Σε υπαλλήλους τμημάτων όπως το τμήμα ασφαλείας, συντήρησης, οροφοκομίας κλπ, που ακόμα και αν δεν βρίσκονται στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης του πελάτη, ωστόσο χρειάζεται να διακατέχονται από πνεύμα εξυπηρέτησης και να έχουν τουριστική παιδεία, έτσι ώστε το σύνολο πλέον των υπαλλήλων του ξενοδοχείου, να είναι σε θέση να επιτυγχάνει τους στόχους που θέτει η επιχείρηση.

Θεματολογία Σεμιναρίου:

  • Εννοιολογική προσέγγιση της τουριστικής αγωγής και της τουριστικής συνείδησης.
  • Η σημασία της συμβολής του προσωπικού στην επίτευξη των στόχων του ξενοδοχείου.
  • H σημασία της ποιότητας στην παροχή υπηρεσιών.
  • Η φιλοσοφία του πελατοκεντρικού συστήματος.
  • Οι ιδιαιτερότητες της εξυπηρέτησης πελατών στα ξενοδοχεία.
  • Επικοινωνία με πελάτες και συναδέλφους.
  • Η γλώσσα του σώματος.
  • Η τηλεφωνική επικοινωνία και οι ιδιαιτερότητές της.
  • Οι ανάγκες των πελατών κατά την διαμονή τους στο ξενοδοχείο-κατηγοριοποίηση πελατών.
  • Σύγχρονες τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών.
  • Η αφοσίωση στον πελάτη παράγει αφοσιωμένους πελάτες.
  • Συνήθη προβλήματα και παράπονα των πελατών- τρόποι αντιμετώπισής τους.
  • Αναφορά σε πραγματικά περιστατικά προβλημάτων πελατών και πως αντιμετωπίστηκαν.
  • Παρουσίαση ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης και επεξεργασίας παραπόνων.
2. Ασφάλεια Ξενοδοχειακών Μονάδον 

Θεματικές ενότητες

  • Ασφάλεια τουριστικών εγκαταστάσεων
  • Κίνδυνοι και απειλές
  • Ενδείξεις απειλών και κινδύνου
  • Αναγνώριση. Ενέργειες
  • Διαχείριση Κρίσεων
  • Συνεργασία με Αρχές
  • Τελικά συμπεράσματα. Αξιολόγηση
3. Υπάλληλος υποδοχής ξενοδοχείου (Hotel receptionist)

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα βρίσκεστε πλέον σε θέση να :

  • Σχεδιάζει την προετοιμασία των αφίξεων.
  • Υποδέχεται κι εξυπηρετεί με χαμόγελο κι ευγένεια τους πελάτες.
  • Βοηθάει στην συμπλήρωση, ή συμπληρώνει ο ίδιος τις κάρτες άφιξης των πελατών.
  • Διαπραγματεύεται με τους πελάτες τις τιμές των δωματίων (προσαυξήσεις, εκπτώ-σεις, προσφορές κ.λπ.) και να καθορίζει τον τρόπο πληρωμής.
  • Δίνει τα κατάλληλα δωμάτια, φροντίζοντας να ικανοποιεί τις επιθυμίες των πελα-τών, όταν αυτό είναι εφικτό.
  • Προσδιορίζει τις απαιτήσεις των πελατών κατά τη διάρκεια παραμονής τους.
  • Ενημερώνει την κατάσταση δωματίων με τη βοήθεια του τμήματος ορόφων.
  • Συντονίζει τις ενέργειές του με το τμήμα συντήρησης για επιδιορθώσεις βλαβών στα δωμάτια.
  • Αποστέλλει πληροφορίες για τους πελάτες και τα δωμάτια τους στα άλλα τμήματα του ξενοδοχείου (π.χ. υπηρεσίες, ή προσφορές που αφορούν V.I.P. πελάτες, οι οποίοι έχουν αφιχθεί, ή θα αφιχθούν).
  • Χειρίζεται τα κλειδιά των δωματίων και τις θυρίδες ασφαλείας.
  • Διεκπεραιώνει την αλληλογραφία και τα μηνύματα των πελατών.
  • Εξυπηρετεί πελάτες οι οποίοι δεν μπορούν να μείνουν στο ξενοδοχείο, παρέχοντας πληροφορίες που αφορούν εναλλακτικές επιλογές κατά περίπτωση.
  • Αντιμετωπίζει άμεσα και αποτελεσματικά τις καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (π.χ. ασθένεια ενός πελάτη, απόπειρα ληστείας κ.λπ.).
4. Σερβιτόρος – Waiter 

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα είστε σε θέση να γνωρίζετε και να κατανοείτε :

  • Κατανοείτε τι περιλαμβάνει η υποδοχή πελατών
  • Γνωρίζετε πώς είναι ο επαγγελματικός τρόπος συμπεριφοράς και επικοινωνίας προς τον πελάτη
  • Εφαρμόζετε τον ενδεδειγμένο τρόπο για την εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Μεριμνείτε για την τήρηση των κανόνων ασφαλείας με σκοπό να αποφευχθούν τα ατυχήματα εν ώρα εργασίας
  • Γνωρίζετε στοιχειώδεις αρχές της σχετικής Νομοθεσίας
  • Κατανοείτε Βασικές αρχές Υγιεινής και Ασφάλειας στις Επιχειρήσεις Επισιτισμού – Αναψυχής και σε ότι αφορά στον εξοπλισμό τους
  • Γνωρίζετε το βασικό πλαίσιο οργάνωσης χώρων εκδηλώσεων
  • Γνωρίζετε τους κανόνες για το σωστό στρώσιμο του τραπεζιού που θα υποδεχθεί πελάτη
  • Γνωρίζετε τους ενδεδειγμένους τρόπους λήψης παραγγελίας με σκοπό την ταχεία και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Γνωρίζετε το βασικό πλαίσιο της εστιατορικής τέχνης
  • Γνωρίζετε τεχνικές διακόσμησης και αισθητικής φροντίδας του χώρου
  • Κατέχετε τις προδιαγραφές και κριτήρια του εξοπλισμού σερβιρίσματος
  • Κατέχετε τους τρόπους πληρωμής
5. Οροφοκόμος – Housekeeper 

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα βρίσκεστε πλέον σε θέση να :

  • Γνωρίζετε τις βασικές αρχές της ομάδας επαγγελμάτων του τμήματος οροφοκομίας
  • Κατανοείτε το ρόλο και τη σημασία του τμήματος της οροφοκομίας σε ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα
  • Κατανοείτε την χρήση βασικών αρχών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας
  • Γνωρίζετε τους τύπους δωματίων και τα χαρακτηριστικά τους
  • Γνωρίζετε ποιος είναι ο είναι ο επιβεβλημένος τρόπος καθαρισμού και ποια τα χαρακτηριστικά του
  • Γνωρίζετε την δράση κάθε καθαριστικής ουσίας, σε ποια επιφάνεια αρμόζει κάθε ουσία και γιατί
  • Γνωρίζετε τους τρόπους τακτοποίησης και καλλωπισμού ενός κρεβατιού και ποιοι κανόνες υπάρχουν ανά τύπο καταλύματος
  • Κατανοείτε την λειτουργία του μηχανικού και χειροκίνητου εξοπλισμού καθαριότητας, τους τρόπους σωστής λειτουργίας των καθώς και τα μέτρα προφύλαξης για την αποφυγή ατυχημάτων
  • Είστε ενήμεροι για την διακόσμηση ενός δωματίου και πώς να διακοσμούν ένα δωμάτιο για κάθε περίπτωση
  • Εφαρμόζετε τον ενδεδειγμένο τρόπο για την εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Μεριμνείτε για την τήρηση των κανόνων ασφαλείας με σκοπό να αποφευχθούν τα ατυχήματα εν ώρα εργασίας
6. E – Commerce & Hospitality sales & Marketing

Ο υπάλληλος που ασχολείται με την προώθηση-πώληση των υπηρεσιών φιλοξενίας και το ηλεκτρονικό εμπόριο του τουριστικού προϊόντος, αποτελεί έναν επαγγελματία υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων με καθοριστική συμβολή στην αγορά του τουρισμού. Η καλή γνώση του τουριστικού προϊόντος, η οργανωτικότητά, η ευστροφία και η συνέπειά είναι χαρακτηριστικά που τον καθιστούν «κύριο μέτοχο» στην άνθηση του τουριστικού κλάδου.

Υποενότητες

  • Οργάνωση Συνεδριάσεων
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο

 

7. Υπάλληλος Επισιτιστικού Τομέα 

Ο υπάλληλος επισιτιστικού τομέα εννοείται αυτό που εργάζεται στις επιχειρήσεις εκείνες που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή και πώληση φαγητού και ποτού στον καταναλωτή, ως τελικό προϊόν. Οι επισιτιστικές επιχειρήσεις ως ανεξάρτητες μονάδες ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αποτελούν, σήμερα, σημαντικό οικονομικό κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας.

Υποενότητες

  • Λειτουργίες επισιτισμού
  • Τεχνικές Αύξησης Πωλήσεων